Feyenoord – ajax: the day after…

Nou… Dat was hem dan, de eerste Feyenoord-ajax waar ik met mijn zoontje heen ben geweest. Een dubbel gevoel overheerst. Natuurlijk is een gelijkspel geen slecht resultaat (zeker als je het vergelijkt met de drama-uitslagen die we in de loop der jaren ook al hebben gehad tegen de lui) maar er had toch echt meer in gezeten. Vlak na de 1-1 had het moeten gebeuren. Toen had de 2-1 kunnen en misschien zelfs wel moeten vallen. Voor de stand maakt het allemaal niet zoveel uit, maar het was toch wel lekker geweest…


Lees ook:Feyenoorders; niet vergeten he…
Lees ook:Feyenoord zit in het hart van Guidetti (…maar of hij langer blijft?)
Lees ook:Koeman over ‘de situatie-Guidetti’
Lees ook:VVV-Feyenoord: dat was ‘m ook weer niet…
Lees ook:Feyenoord heeft gedicteerd? Geloven ze het zelf?

Heb jij Feyenoord.Blog nog steeds niet toegevoegd aan je Google homepage of Reader? Klik hier!


  • Geplaatst door Patrick op 1 februari 2010 om 12:28

    Voor de stand maakt het niet zoveel uit?

    4 of 1 punt achterstand is voor mij toch een behoorlijk verschil!

  • Geplaatst door Ron op 1 februari 2010 om 13:16

    Jouw zoontje heeft iig een mooie 1e klassieker gezien. Ik denk dat beide ploegen wel het gevoel hebben gehad dat er meer te halen viel.

  • Geplaatst door Vakkie Q op 1 februari 2010 om 14:39

    Nou dat was weer een klassieker met spanning en leuk voetbal.
    Ik heb genoten van de wedstrijd tussen twee goede ploegen en zeker gelijkwaardig aan elkaar.
    Na 3 minuten had het al 1-1 kunnen staan omdat beide ploegen een mooie kans kreeg.
    De eerste 20 minuten waren voor Feyenoord maar na de ongelukkige 0-1 (foutje Landzaat-bahia)werd ajax beter en had een klein overwicht.
    Feyenoord was geschrokken van dat doelpunt en moest zich zien te herpakken.
    Dit lukte in de tweede helft en de gelijkmaker was dan ook dik verdiend.
    (foutje bedankt Urby-Stekel) en daarna kon het alle kanten op.
    Fer en Makaay kregen kansen en vooral die van Roy had er in gemoeten maar Stekel heeft jammer genoeg te lange benen en stopte de inzet knap.
    Maar ook Rob had vlak voor rust 2 prima reddingen en voorkwam de 0-2.
    In de kuip (ik zit op Vak Q) kon je niet goed zien wat er met Tomasson gebeurde maar op de TV werd duidelijk dat er sprake was van een schwalbe.
    Tomasson was wel zo sportief om direkt bij Vink te melden dat er geen sprake was van contact door dit met zijn vinger aan te geven.
    Bij Suarez kon ik ook niet goed zien wat er gebeurde maar op TV leek er toch een beetje contact te zijn geweest.
    Die Suarez kapt heel gemakkelijk zijn tegenstanders uit en een ventje van 17 kan daar wel eens intrappen maar van een scorings kans was nog geen sprake dus geen strafschop hooguit een indirecte vrije trap in de zestien.
    Maar door al zijn misbaar en gehuil maakt hij zich niet erg populair en dat kan alleen maar tegen hem werken.
    Die vinger na dat doelpunt vond ik een kaart waard omdat dit allerlei ellende kan veroorzaken bij de supporteres die dan opgefokt worden.
    Niet netjes Luis en daar zal ik het bij laten.
    Al met al een heerlijke wedstrijd die een bekerfinale waardig is.(of niet soms)

    • Ajacied:
      1 februari 2010 om 18:42

      helemaal mee eens dit moet de bekerfinale worden

    • Luis:
      2 februari 2010 om 2:38

      zeg je dat serieus??? en indirecte vrije trap..
      Niet eens de ballen hebben om t toe te kunnen geven. `En Ron die daar niet op reageert hahah kakkerlak
      Jullie zijn weggespeeld in de arena en hadden Vink nodig om er een gelijk spel uit te halen..
      1-1 was helemaal niet verdiend want die kwam uit t niks.. ajax was van slag van t doelpunt. maar zo zie je dat dan weer niet, alleen als fey een doelpunt tegen krijgt.
      geeft al weer aan dat je mening niet relevant is..

    • Luis:
      2 februari 2010 om 2:42

      Tomasson was wel zo sportief om direkt bij Vink te melden dat er geen sprake was van contact door dit met zijn vinger aan te geven

      En maar janken op Suarez.. maar dit is sportieg..
      Hij maakt gvd de 1 van de meest trieste schwalbes.. toegeven hoeft dan niet meer..
      Jullie hadden verdiend met 2-0 achter moeten komen en hadden dan geen kans meer gehad

      publiek 12e man/ Vinkie 13e en lukt t jullie niet..
      een triest gegeven

    • Ron:
      2 februari 2010 om 9:30

      Ik las nu dat die vinger naar aanleiding van kwetsende spreekkoren richting de Zeeuw zouden zijn. Zou met zn zieke moeder te maken hebben. Krijg dan toch wel meer begrip voor Suarez.

      • Luis:
        2 februari 2010 om 18:21

        nu well????
        Rot lekker op met t uitkomen voor ajax.. jij bent een schande voor ajax..
        Toon lekker begrip voor die kakkelrkakkeehh..

        Vink deed t wel degelijk expres.. en dat al een paar jaartjes.
        Hou jij gewoon je mening voor je RON.. JE BENT GEEN AJCIED
        Praat gewoon lekker over feyeniks..

        Pen van suarez is GVD cruciaal.. Wel apart dat als ajax spreekkoren kwetesend zijn dan wordt t uitgezonden. m,erkwaardig genoeg hoor nik op tv..
        Vink 3 wedstrijden gefloten psv uit/twente uit/ fey uit.. 1 pubt en totaal 30 overtredingen mee. Corruptie van de bovenste plank.. elke ajacied vind dat behalve ronnie.. NEPAJACIED en goed als kakkerlak..

        Ron vond t niet gek dat de aktioe van el ahmadi niet werd afgefloten,, De scheids helpt fey in de wedstrijd door elke x mee te fluiten. kijkt dan gvd naar de statitieken.. wat hij dan weer recht probeert te trekken door ajax op t allerlaatste moment wat overtredingen aan jaax te geven.. en nog blijft t steken op 8 overtredingen..
        Dat is 5 over heel de wedtrijd.. NIET GEK WILDE JE ZEGGEN..

        • Ron:
          2 februari 2010 om 18:56

          Die gvd’s gaan mij te ver… zout op halve gare. Neem je pilletjes in..
          Hoe lang ben jij nou Ajacied? JIJ bent een schande. Echt niet normaal, wat een aso-gedrag zeg. Ik heb hier gewoon geen woorden voor.
          Laten we het volgende afspreken: Jij reageert niet meer op mij, ik niet op jou. Jij bent het namelijk niet waard.
          Heb een goed leven!

        • feyenoordria:
          3 februari 2010 om 1:16

          Zeg Luis jij kraak iemand af maar waarom.

          • Ron:
            3 februari 2010 om 9:45

            Dat is de vraag die we ons allemaal stellen, Ria. Zodra iemand een mening heeft die niet strookte met de zijne, brandt hij iemand af. Moeilijke jeugd? Misschien heeft zijn vriendje het uitgemaakt? Voetbalplaatjes bij de AH zijn op??? Wie zal het zeggen!

          • Luis:
            3 februari 2010 om 19:42

            Sierieus Ron.. Is dit jouw humor weer..
            voetbalplaatjes.. ze vriendje..
            Grow up man..
            En jij vind mij een kind.. als je geen humor heb hou t dan voor je

          • Ron:
            3 februari 2010 om 20:48

            Ja, SIERIEUS…. Moeilijk he? Nederlands!?
            Beter slechte humor dan geen humor, he?

      • Vakkie Q:
        2 februari 2010 om 21:41

        Laat dat verstandloze ventje nu maar lekker gaar koken in zijn sop.
        Hij is net zo dom als die lui die langs de kant staan te schelden en te roepen.
        Dat zie je wel aan zijn reacties(compleet gestoord)
        Ach laat hem nu maar en roep zeker nog 100x TJA

  • Geplaatst door Vakkie Q op 1 februari 2010 om 16:40

    Even een geintje die alleen door mensen met gevoel voor humor wordt gewaardeerd. (deze grap kreeg ik vandaag in mijn mail:

    Een Politie bericht van 1-2-2010

    De politie heeft in de Lek het stoffelijk overschot gevonden van een man,
    gekleed in een ajax-shirt met pluche handboeien om en een voorbind-dildo in zijn kont.
    Om de situatie voor zijn familie niet te gênant te maken,
    heeft de politie het ajax-shirt uit getrokken

    • Ron:
      1 februari 2010 om 17:24

      Ik las het op teletekst… Om de situatie een beetje normaal te laten lijken hebben ze hem maar gauw een Feijenoord – pyjama aangetrokken! Zodat het ‘één van die meer voorkomende gevallen’ lijkt!!

      • Gozert:
        1 februari 2010 om 17:35

        Als we toch bezig zijn:
        Een Feyenoorder en een Ajacied lopen door het bos. Ineens horen ze een stemmetje:”Help! Help!”
        Als ze dichterbij komen zien ze dat het een engeltje is dat met haar vleugeltjes vastzit in de takken. Ze besluiten samen te werken en uiteindelijk krijgen ze haar los. Het engeltje is heel dankbaar en geeft de mannen allebei één wens.
        De Ajacied steekt meteen van wal:”Tja, dit jaar weer geen kampioen geworden, ik denk dat het komt door al dat gezeik in de media en de druk van buitenaf. Ik wens een enorme muur om Amsterdam heen zodat de selectie zich in alle rust kan voorbereiden op het nieuwe seizoen.”
        “Oké,” zegt het engeltje en ze zwaait met haar staf, “Die muur staat er.”
        De Feyenoorder denkt een tijdje na over zijn wens een vraagt dan:”Die muur hè, is die waterdicht?”

        • Ron:
          1 februari 2010 om 18:17

          Been was behoorlijk onder de indruk van het Ajax van Jol. Dus vroeg Been na de wedstrijd: Hoe doe je dat, zoveel kansen creëren, spitsen die zo gedreven zijn. Had ik dat maar. Jol slaat vaderlijk zijn arm om Been heen (hebben we allemaal kunnen zien op TV!) en zegt: Ik zet elke woensdag op de trainingen elf aardappelzakken op het veld. Dan zeg ik: Dit is jullie tegenstander voor as zondag, voetbal er maar op los. Dus dan is het in 10 minuten 25-0. Dat motiveert zo dat we in een gewone wedstrijd er rustig 3 in ploffen…. “GA IK OOK DOEN” roept Been……
          Belt Been woensdagavond…. “En zget Jol… Hoe gaat ie?” Nou zegt Been, niet zooo goed! Wat dan vraagt Jol? Het is 4-1 voor de aardappelzakken!!

          • Gozert:
            1 februari 2010 om 21:05

            Unilever gaat de merknamen van Ajax-zeep aanpassen. De Ajax-marseillezeep heet vanaf nu kortweg 0-3 zeep.

          • Ron:
            1 februari 2010 om 21:18

            En nou kappuh!!! Hahahaha!

          • Luis:
            2 februari 2010 om 2:35

            ron en gozert dezelfde loser… is dat ook weer duidelijk..

            Beide een slecht gevoel voor humor.. triest man

          • Ron:
            2 februari 2010 om 9:27

            Luis, jouw reacties zijn de grappigste! Chagrijnige graftak!

  • Geplaatst door Ajacied op 1 februari 2010 om 18:25

    hallo, terecht gelijk spel misschien vink niet altijd consequent met de vrij en Suarez, maar wel lekker dat jullie die kut pisveërs hebben uitgeschakeld ik hoop op de finale feyenoord-Ajax

  • Geplaatst door Mark op 1 februari 2010 om 18:52

    vind het wel komisch dat je overal huilende Amsterdammers ziet die de elleboog van Suarez in de uitwedstrijd al vergeten zijn :P

    • Ron:
      1 februari 2010 om 20:39

      Nee hoor… Dat breed maken ben ik niet vergeten, net zo min dat de tegenstander toen hem een rooie kaart wilde aansmeren, door gillend te gaan liggen en een seconde daarna vrolijk fluitend weg te lopen. Maar dat was jij natuurlijk wel weer vergeten!
      Of de bloedneus van Verthongen? Was ook niet echt?
      Huilende Amsterdammers valt best mee. Ik lees genoeg reacties die juist sportief zijn…..

      • Mark:
        1 februari 2010 om 21:24

        Ik heb reacties gelezen van ajacieden die Vink wel eens koud zouden maken als ze hem op straat tegenkwamen, en berichten op ajax fansites over hoe oneerlijk de scheidsrechters wel niet zijn als het om ajax gaat. Dat zet toch iets meer de toon dan de gemiddelde ‘het was een terecht gelijk spel’, welke ik overigens nog nergens van een ajacied tegengekomen ben. Maar ach, realisme is niet iedereen gegeven ;-)

        • Ron:
          1 februari 2010 om 21:35

          Bij mij is het andersom… Maar ik geloof je. Dat mensen roepen dat ze hem wel koud maken, die moeten zich schamen!
          Wel weet ik dat bij velen de teleurstelling groot is. Bij mij ook hoor. Met Twente thuis voor de boeg en 2 punten meer, had het nog spannend kunnen worden (mits we die wedstrijd winnen natuurlijk).
          Maar stel dat het andersom was. Stel nou dat Tomasson juist wel een penalty had verdiend? En hem niet kreeg…. Ik had de reacties van Feijenoorders wel es willen zien. Je zou ook teleurgesteld zijn.

          • Vakkie Q:
            1 februari 2010 om 22:35

            Daar heb je wel een punt Ron want wij waren in de uitwedstrijd ook niet tevreden met de scheids en hebben dit duidelijk laten horen op dit Blog.
            En als Tomasson nu echt geraakt was en Vink had niet gefloten hadden wij het op zijn minst ook zuur gevonden.
            Maar goed dat hoort ook bij het spelletje wat voetbal heet.

          • Luis:
            2 februari 2010 om 2:29

            Tuurlijk RON.. wat een ajacied man..
            ik schaam me diep voor jou en dat werkelijk elke ajacied..
            Weinig weet wat ze doen met Vink als je hem tegenkomt..
            Dat is nou eenmaal t gevoel wat hij heeft opgewekt..
            Hij floot voor 8OVERTREDIINGEN tegen fey en 13 tegen PSV..
            Hij belsuit altijd dat ajaxspelers gewoon gaan liggen en de tegenstander krijgt hem werkelijk voor alles mee.
            Een scheids die terecht GESCHORST was voor wedstrijden van ajax krijgt in t seizoen daarop de 3 ALLER BELANGRIJKSTE uitwedstrijden psv/twente/fey en merkwaardig genoeg krijgen we daar niks mee en gek genoeg alles tegen. Ga maar liggen rond 16 en VINKIE fluit direct. is meestal meteen kwaad omdat je hem niet mag aanspreken..
            Dat is gvd al een paar jaar..
            Dus RON>> nogmaals als NEPAJACIED houd gewoon je bekkie..
            Het was een FACKING SCHANDE afgelopen weekend.. 3punten gepikt

          • Ron:
            2 februari 2010 om 9:24

            Luister (of lees) hier es goed. Dat Vink er een potje van maakte is niet de schuld van welke Feijenoorder maar ook! Net zo min wij er wat aan konden doen dat tegen NEC zo erbarmelijk werd gefloten. En het niet functioneren van een scheids is nog geen vrijbrief hem dood te wensen. Denk daar maar es over na, ipv mij voor een nepsupporter uit te maken! IK denk dat ik al heel wat jaartjes langer supporter ben. Dus ga in de hoek, knulletje!

          • Luis:
            3 februari 2010 om 17:54

            hahah en dat zegt RON “knulletje”

            Kans is groot dat je ouder ben, gezien je humor ben je net een kleuter.
            Probeer jij t maar op te nemen voor Vink maar een echte ajacied wel wat hij met Vink zou wullen doen

          • Ron:
            3 februari 2010 om 18:33

            Lulletje Rozewater. Ga spelen joh!
            Omdat een scheids een foute beslissing neemt wens je hem dood. Dat is net zo kansloos als vanaf een tribune met kanker schelden. of tering… NU JIJ WEER!

          • Luis:
            3 februari 2010 om 19:38

            Dus nu ga t opnemen voor kakkerlaakkk zie zaten te kankeren tegen De zeeuw (ze moederen en suarez..
            Je hebt gelijk jij bent een echte ajacied… hahah
            SCheids mag fouten maken maar fluit gewoon elke wedstrijd tegen ajax.
            Maar gezien jou mening kan je zien dat je geen echte ajacied ben.. Een echte ajacied weet wel raad met Vink.. meer zeg k niet.

          • Ron:
            3 februari 2010 om 20:53

            Ik wil je wel aanvullen: Een echte Ajacied gedraagt zich ten alle tijde!
            Laat ik het anders zeggen: een scheids kán fouten maken. Gister had AZ het een x tegen zich (Heb het niet gezien, van horen zeggen).
            Maar om hem dood te wensen? Dat is toch hetzelfde (of erger zelfs) dan iemand kanker toe wensen?
            Dus als ik Vink de tering wens, dood wens ben ik een echte Ajacied he?? Wil je dat horen dan? Antwoord eens zonder ergerlijke schrijffouten en zonder schelden. Probeer eens, ipv je hier belachelijk te maken.

          • Luis:
            11 februari 2010 om 23:13

            `En weer zit je t goed te praten voor die kakkerlakkeehh..
            Hoe nep ben je.. wat zou t voor een ajacied als jij uitmaken wat ik over feyeniks te melden heb.. Waaron zou je t opnemen voor fey.
            Dat s toch logica
            VANDAAR
            NEPAJACIED..

  • Geplaatst door Ron op 1 februari 2010 om 20:57

    Wat hoor ik nu? Beenhakker boos? Blijft alleen nog voor Been??? Straks meer op RTL 7

    • Gozert:
      1 februari 2010 om 21:02

      Jij bent niet toevallig redacteur bij Voetbal International? :P Anders wil ik weten waar je dit vandaan hebt.

      • Ron:
        1 februari 2010 om 21:17

        Ik geef 1 hint: Ik kleed me slecht, mijn kapper is dood…. en ik heb een grijze snor! ;)

        • Gozert:
          1 februari 2010 om 21:24

          SINTERKLAAS??

          • Ron:
            1 februari 2010 om 21:36

            En ik roep constant: Ho ho hoooo! ;)

          • Gozert:
            1 februari 2010 om 21:44

            Hmmm, dat klinkt dan toch weer als onze wijkagent. Als die langsfietst terwijl je net vergeet je richtingaanwijzer aan te zetten begint ie al te gebaren en te roepen ;)

          • Vakkie Q:
            1 februari 2010 om 22:32

            Nee joh Gozert het is de Kerstman Hahahahahaha-Hohohohohohoho

    • Gozert:
      1 februari 2010 om 21:41

      Als Gudde inderdaad alles heeft tegengehouden en Wanderson blijkt bij zijn nieuwe (of oude club) te bewijzen dat hij absoluut een versterking was geweest voor Feyenoord I. Dan moet hij zijn conclusies trekken en opstappen. Ben toch nooit zo kapot geweest van ons ambtenaartje, maar dat je een visionair als Beenhakker (die jullie nog kennen van Zlatan, die hij haalde toen iedereen het nog een kluns vond) in de weg gaat zitten valt bij mij niet goed. Maarja, Snorro heeft het met zijn bronnen bij Feyenoord al zo vaak bij het rechte eind gehad, niet dus. (Of heeft Beenhakker zijn telefoon weer aan laten staan ;) ) We zullen zien…

      • Vakkie Q:
        1 februari 2010 om 22:31

        Leo moet wel begrijpen dat er helemaal geen geld is en zeker niet voor een aankoop waar je niet van weet hoe die is.
        Ik las een stukje van zijn zaakwaarnemer waarin hij zei dat Wanderson wel een neusje voor de goal had maar op dit moment niet helemaal topfit is.
        Hij moest eerst nog een maand trainen en dan zou het er wel uitkomen.
        Ja dat risico wil Feyenoord op dit moment niet lopen want nog een geval Ignatovic kan Feyenoord zich niet veroorloven.
        ik kan de directie geen ongelijk geven want als het niets blijkt te zijn zitten we ook weer met zijn allen te schelden van wat hebben die nou weer voor een miskoop binnen gehaald.
        Maar Leo kan ook gelijk hebben en een wereldspeler gaat onze neus voorbij.
        Misschien is er eind van het seizoen wel een beetje geld en dan zullen we zien welke verassingen Leo nog achter de hand heeft.

  • Geplaatst door Vakkie Q op 1 februari 2010 om 22:18

    Hahahaha wat zo’n grapje allemaal losmaakt de humor is gewoon geweldig.
    Kijk dit kan ook tussen supporters van 010 en 020 en zo hoort het toch.
    Commentaar leveren kunnen we altijd en we zijn het niet altijd met elkaar eens maar normaal discuseren met een grap en een grol dat is en blijft het leukste.
    Na de bekerfinale 010-020 (hoop ik op) kunnen we het nog een keertje over doen.

    • Ron:
      1 februari 2010 om 22:43

      Zolang jullie onder ons staan, hou ik de humor er in… Hahaha!!! (of ga ik nu te ver??)

      • Vakkie Q:
        1 februari 2010 om 22:58

        Nee hoor want het blijft voor ons dan een uitdaging om jullie alsnog te achterhalen en voorbij te streven.Hahahahahahaha
        Misschien iets teveel gevraagd maar wie weet wat er nog gebeurd.

  • Geplaatst door grobbekuiken op 1 februari 2010 om 23:10

    Eigen jeugd en anders niks, laat leo maar lekker de cirkel weer eens rond maken bij 020! De geldwolf zou met zijn eigen geld Wanderson wel voor de club kunnen kopen, maar dat doet hij ook niet.

    • Luis:
      2 februari 2010 om 2:30

      HIJ koste helemaal niks voor de club..
      doe je huiswerk man

      • Mark:
        3 februari 2010 om 9:03

        Daar verschillen de meningen blijkbaar over, de Feyenoord directie zegt dat hij Feyenoord wel degelijk wat gekost zou hebben.

        • Ron:
          3 februari 2010 om 9:43

          Was salaris niet het probleem?
          Ik hoor overigens dat bij meerdere clubs geen versterkingen mogelijk waren, om de te hoge salariskosten

  • Geplaatst door ben op 3 februari 2010 om 12:27

    hey luis..

    ga jij lekker in je gracht verzuipen joh, pannekoek
    je stelt niks voor mannetje.. kom anders ff vakkie r een frote muil optrekken, lache kankeren we de gracht in alleen dan in de kuip achterlijk grafkanker ventje dat je der bent

    • Luis:
      3 februari 2010 om 19:35

      geplaats door Ben..
      weer een andere blognaam en weer iemand die zit te kankeren..
      `lekker blogbeheerder”

      • Ron:
        3 februari 2010 om 20:54

        Iemand dood wensen is dapper!

        • Vakkie Q:
          3 februari 2010 om 22:01

          Niet naar die Ufo gegaan voor ajax-roda?
          wat is dit voor gedrag?
          Ik weet niet hoe laat het begint maar volgens mij zijn jullie te laat hoor.
          Hahahahahahahahahaha

          • Luis:
            5 februari 2010 om 20:35

            aaah ze hebben nog geen internet via de telefoon in rotterdam..
            nu begrijp ik t..
            jullie lopen weer achter

          • Vakkie Q:
            5 februari 2010 om 21:26

            Ach Luisje weet je wel hoe het werkt?
            Ik weet bijna zeker dat jij nooit een wedstrijd gaat bekijken in het stadion.
            Alleen maar een beetje dom lullen op het blog van feyenoord en lekker schelden op mensen die het goed menen met hun favoriete club.
            Maar deze mensen gaan wel jaar in jaar uit naar het stadion om hun club te ondersteunen in goede en slechte tijden.
            Dat zie ik jou niet doen omdat je te snel bent met je antwoord internetten via de telefoon.
            Maar goed het zal wel zo zijn.

        • Luis:
          5 februari 2010 om 20:33

          dan zieje weer dat al die kakkerlakkeehh t goed goedpraten als er weer iemand de kanker gescholden wordt.. zo nep is het.
          Niemand die er tegen optreed.. typisch fey

          Blogger jeroen.. andermaal treed je je weer niet op.
          Er kunnen ook kinderen op deze blog zitten.. dan moet je dit soort berichten wissen.. misselijk

          en gewoon blijven verdedigen Ronnie.. doe je goed

          • Ron:
            6 februari 2010 om 0:21

            Nee, jouw reacties zijn geschikt voor jeugdige lezers. Ik verdedig niemand die met kanker loopt te schelden. Ik ga voor jou niet in detail treden, maar reken maar dat ik op dit moment heel goed weet wat het is als kanker dichtbij komt. Dus mondje dicht jij!

          • Luis:
            11 februari 2010 om 19:30

            Als ajacied op de feynlog probeer ik te vertellen dat moet oprootten met de brichten waar iemand zit te kankeren.. maar Jeroen de blogbeheerder veind t geweldig..
            maar nu ga jij mij vertellen dat ik daar niks over mag zeggen omdat jij wel iemand kent die t gehad heeft en ik bek daarover moet houden grappig RON..

            alleen ik trek me bek open als er iemand zit te kankeren.
            iedereen heeft er mee te maken Ronnie,, niet alleen jij.
            Maar de meeste houden dit voor zichzelf.. jij moet weer medelijden van feysup hebben

          • Ron:
            11 februari 2010 om 20:49

            @ Luis: Doe niet zo kinderachtig joh! Als ik een reactie plaats die in jouw straatje past, kruip je me bijna in mn kont, en als je mijn reactie niet aanstaat maak je me af. Reageer gewoon dan niet en laat iemand in zn waarde!

          • Luis:
            11 februari 2010 om 23:11

            “Kruip ik bijna in je reet????????????
            Onmogelijk..
            Volgens heb ik altijd gezegt dat je een nepajacied ben..
            EN mocht je dingen neerzetten als ajacied die niet kloppen dan ben ik er om t te corrigeren.. T is goed dat je eroverheen praat maar nogmaals,
            Jij bent niet de enige.. dus ga niet tegen mensen zeggen die je niet kent dat ze daar hun bek over moet houden.. Doe niet zo populair als je dat normaal ook niet bent.

          • Ron:
            12 februari 2010 om 10:55

            Ja hoor, je hebt me laatst (misschien zonder het te beseffen) een paar flinke veren in mijn reet gestoken. Goedzo Ron hier, goezo Ron daar…
            Ja, klopt hoor, je zegt vaker dat ik een nepajacied bent, maar die veren van je ben ik ook nog niet vergeten. Wie is hier nou gek??? Jij!! Je weet niet eens wat je schrijft?
            En jij bent er om mij te corrigeren??? Das toch wel de dijenkletser van de dag!!! Whahahahaha!! Sukkeltje…
            (Nee, JIJ bent populair!)

    • gerrit:
      3 februari 2010 om 21:18

      hij komt niet daar is hij te bang voor is gewoon een kleine jongen die zijn luier vol heefd gescheten en die iedereen zijn mening opdringt niet meer op reageren is het beste die achtelijke kloothommel

      • Luis:
        5 februari 2010 om 20:31

        tuurlijk ouwe gerrit..
        dat s t..

        Een bejaarde die kneus zegt.. dat best triest

        Zag ik gister weer een schwalbe van Biseware.. hoe noemen jullei dat VALLENDE ZIEKTE??
        Tomasson die voor alles gaat liggen.. hoe noem jullie dat..
        Weer een mazzeldoelpunt.. t was niet eens de bedoeling (pass)

        • Ron:
          6 februari 2010 om 0:22

          Durf jij nou niet toe te geven dat Tomasson een pracht doelpunt maakte? Moeilijk hoor!

        • kees:
          12 februari 2010 om 17:34

          hey luis, wil je weten hoe wij een schwalbe noemen??

          een suarezje

          en ps. flikker toch lekker op naar een ajaxwebsite. kneus.

          • Ron:
            12 februari 2010 om 18:25

            Wij noemen het een Tomassonnetje….!! ;)

          • TWENTEFOREVER:
            12 februari 2010 om 20:05

            kees ,een fopduik van die gast uit uruguay heet een SCHWALBAREZ !!

          • Ron:
            12 februari 2010 om 20:08

            Shwal Be Tomasson

    • Vakkie Q:
      3 februari 2010 om 22:04

      Ben laat je nou niet zo gaan man je bent nu op hetzelfde lage niveau als ons “vriendje”luis.
      Laat hem gewoon lekker lullen al is dat soms moeilijk te verteren.
      En al die K… woorden zijn nergens voor nodig. Gewoon beheerst reageren en als je dit niet kunt links laten liggen die luis.

  • Geplaatst door feyenoordria op 3 februari 2010 om 21:36

    Nou ik zit naar die ajakkie te kijken en men heeft weer last van de vallende ziekte is toch niet te geloven.

    • feyenoordria:
      3 februari 2010 om 21:41

      Ja hoor het is weer de scheids die de neuzen een dienst bewijs

      • Vakkie Q:
        3 februari 2010 om 22:23

        Ja Ria het was inderdaad de scheids weer die in 020 dam zeer partijdig floot.
        Daar zal Luisje het wel weer niet mee eens zijn maar het is toch echt zo.
        De eerste strafschop was niet veel en bij de tweede strafschop had hij het vlag signaal van de grensrechter zogenaamd niet gezien.
        Al met al weer een zielige vertoning van die scheids.
        020 was beter als Roda en had misschien toch wel gewonnen maar met hulp van de scheids was het een stuk makkelijker.
        En maar janken dat “zij”de scheids altijd tegen hebben.
        Maar wij weten wel beter.Hahahahahahahaha
        Ps. sorry Ron maar als je eerlijk ben heb je dit toch ook gezien.
        Dus in thuiswedstrijden moet je toegeven dat het vaak meezit.Hahahaha

        • feyenoordria:
          3 februari 2010 om 23:39

          Ach vakkie Q
          Ze klagen maar een eind weg maar we hebben toch maar weer gelijk zeker wat die vallende ziekte en thuisfluiter aan gaat.
          Hahahahahahahahahah

        • Ron:
          4 februari 2010 om 10:13

          Het gaat natuurlijk al voor de wedstrijd fout. “Bas Nijhuis had nooit aangesteld mogen worden”… Door dit soort dingen in de pers ligt de druk dit x bij de scheids. Stel nou dat Nijhuis, die penalty niet geeft en het blijkt dat net als tegen Feijenoord wél een terechte is. Dan was Nijhuis afgemaakt. Ik snap wel dat hij hem dan geeft.
          Helaas voor hem zat hij er naast. Er was contact maar een penalty was te zwaar.
          De tweede vind ik moeilijker. Had hij gezien dat het geen buitenspel was, dus dat de grensrechter er naast zat? Dan heeft hij goed gefloten en is de pingel terecht. Zolang de scheids niet fluit gaat het spel door (net als bij een voordeelsituatie). De Fauw was ook niet zo handig met sliding, en wat ik dan zwak vind is dat hij na die tijd gaat zeggen dat Suarez toe heeft gegeven dat hij zich liet vallen.
          Als Ajax fan zeg ik, dat we toch wel gewonnen hadden, dus is de beslissing niet van invloed op de stand, wat tegen Feijenoord wel het geval was. Maar dat zal te veel door een Ajax bril bekeken zijn?
          Wat jammer is als voetballiefhebber is de commotie. Je wist van te voren dat Nijhuis het nooit goed zou kunnen doen.
          Hebben jullie Groningen – Den Haag gezien? Daar werd een penalty gegeven die ook onterecht vond, maar daar hoor je niets of minder van, omdat alles wat een scheids doet bij (tégen of vóór) Ajax onder een lamp gelegd wordt en uitvergroot wordt.

          • gerrit:
            4 februari 2010 om 12:24

            maar we moeten toch voetballen met 22 man en de scheidsrechter die fluit ,en iedereen maakt fouten toch ? is toch niet alleen dat voetballers een fout mogen maken ? keepers als die een fout maken moeten ze op het hakblok en een scheidsrechter moet dan ook op het hakblok laten we nou gewoon accepteren dat de scheidsrechter ook fouten maakt en het kan me ook niet schelen of er eentje voor twente is iedere scheids heeft toch wel een favoriete club dat mag toch als dat ook niet meer mag kunnen we ze beter uit het buitenland halen ben je van alle gezeik af
            hellaas er zijn geen jol van der ende en blankestein of uilenberg meer we hebben nu alleen luinge die een beetje konstant en goed kan fluiten de rest is van een mindere nivau dat hebben we maar te accepteren en anders moeten we zelf gaan fluiten

          • Ron:
            4 februari 2010 om 12:34

            Wat ik nog vergat… Bij het voorval “geen buitenspel’ had de scheids kunnen fluiten voor hands van Vertonghen (?)…

          • feyenoordria:
            4 februari 2010 om 15:59

            Dat begrijp ik Ron maar het is toch te gek voor woorden dat men zulke dingen flikt als scheidsrechter ik vond dat men van roda genaait werd en de knvb vlak ik in deze ook niet uit.
            Word tijd dat we scheidsrechters uit het buitenland krijgen en de knvb opzout zijn gewoon matennaaiers bah en nog eens bah.
            Waar is het gewone voetbal gebleven en de neutrale scheis????????

          • Ron:
            4 februari 2010 om 17:40

            Het ís te belachelijk voor woorden. Wat ik zeg: de 1e pingel is te zwaar bestraft, zuur voor Roda. Maar het was nog niet het niveau van de scheids in de beker van NEC.
            Maar je zult ook begrijpen dat wij ons weer genaaid voelen met de niet gegeven pingel tegen Feijenoord. Die was voor ons cruciaal. Stel dat ‘wij’ nu aan het eind 2 punten tekort komen voor Europees voetbal. Maar het geldt ook voor NEC. Die hadden toch bijna in de halve finale gestaan… Wat áls de scheids wel fluit, wat áls de scheids niet fluit…
            Wat ik wil zeggen: Niemand is er bij gebaat, ook Ajax niet. En al zeker de voetballiefhebber niet.
            Ook wat betreft de KNVB. Ajax voelt zich genaaid, Twente voelt zich genaaid enz enz…
            Als ik nu op internet kijk… Overal voelen supporters zich bestolen.: Ajax, AZ, NEC, Roda….

          • Luis:
            4 februari 2010 om 18:33

            Kijk al die praatjes als bijkt dat Suarez eindelijk is een makkelijk gekregen pen heeft gehad..
            in een wedstrijd die ajax zo en zo had gewonnen. Allemaal hebben jullie je mening weer klaar staan.. Maar dan betekent nog niet ajax Nijhuis mee heeft.. 4 gevallen van Buitenspel wat er verre weg niet op leek. Daar hoor je niemand over van Roda.
            Het feit dat Nijhuis uberhaupt is aangewezen om te fluiten geeft wel weer aan wat de KNVB wil..
            Voor laatste x.. De knvb is zo goed als uit Enschede.. Rot nou is op met dat domme gelul dat de knvb 020 is. Dit bedoel ik met voetbalverstand.. je roept maar wat.
            Kesler heeft 1 droom. en dat is twente de schaal uitdelen.
            Twente speeld elke wedstrijd met 12 man.. en dat al een aantal jaren.
            Ik ben blij dat een anonieme scheidsrechter eindelijk zijn bek heeft opengetrokken…
            En wat blijkt.. Nijhuis fluit een normale wedstrijd omdat de camara’a nu op hem gericht zijn.. Met de pen van suarez kon hij niet anders..Fauw laat zijn been hangen en dat s al genoeg..

            SUK WAS GRUWELIJK GEK..
            SUAREZ WEER OUDERWETS
            OLEGUER SPEELD HEEL VOLWASSEN EN ECHT GOED..
            NU NOG WACHTEN OP LODEIRO EN WE KUNNEN ER TEGEN AAN..
            AJAXNR1

        • Luis:
          4 februari 2010 om 18:42

          Gaan we weer vakkie Q..
          1 besluit was in ajax voordeel.. dat betekent niet dat je scheids mee heb.
          De fauw laat heel dom zijn been hangen.. zo versier je een strafschop zonder dat t een schwalbe is. Ik heb jullie niet horen schelden op Tomasson.. (vallende ziekte)
          maar suarez die t perfect doet is dan weer een hond.

          3 grote kansen

          • gerrit:
            4 februari 2010 om 19:19

            he luis heb 1 vraag aan jou ik twijfel echter of jij hem kan beantwoorden is die lantaarnpaal zo slim of ben jij zo dom ? beantwoord hem eens kneus

          • TWENTEFOREVER:
            5 februari 2010 om 8:59

            hahah om je dood te lachen dat geneuzel dat twente kampioen zal worden met dank aan kessler zeker en aan scheidsrechters uit nederland??? nee joh vergeet t maar wij voetballen nooit met twaalf man ,in tegenstelling tot jouw 020 klubje .
            de eerste duikelpenaltie zorgde er wel voor dat de wedstryd kantelde naar 020 voordeel (dank aan basje nijhuis )
            re word inderdaad met twee maten gemeten dat blijkt overduidelijk
            trouwens 9 punten achter is al kansloos lijkt mij !!

          • Ron:
            5 februari 2010 om 9:48

            @ TWENTEFOREVER: Je mag die penalty onterecht noemen, maar je hebt toch gezien dat tegen Feijenoord er 1 onthouden werd?
            Soms heb je het tegen en soms mee. he…

          • Vakkie Q:
            5 februari 2010 om 21:11

            Ik weet niet waar je het over heb Luisje,want als je nou eens lees wat ik schrijf (als dat jou lukt) zie je dat ik heb gezegd dat 020 toch wel had gewonnen.
            Alleen zeg ik dat het met de hulp van de scheids wat makkelijker ging.
            De eerste strafschop was zo makkelijk gegeven (plus een gele kaart er boven op).
            Suarez wist niet hoe snel hij moest vallen toen de Fauw heel even zijn been achterhield.
            Je ziet die Suarez gewoon tegen dat been lopen en laat zich dan vallen.
            Over het geval Tomasson heb ik ook gezegd dat het een schwalbe van de bovenste plank was.
            Maar het was wel een goeie hoor want de grensrechter ging gewoon bij de hoekvlag staan omdat hij dacht dat Vink een strafschop gaf.
            Dus hij had het niet eens gezien maar helaas Vink had het wel goed gezien.

  • Geplaatst door feyenoordria op 3 februari 2010 om 21:38

    Het is ook zo’n makkelijk woord he dat k-woord

    • René W.:
      4 februari 2010 om 22:00

      Tuurlijk hebben we de scheidsrechter wel eens mee en soms wel eens tegen. Alleen wat deze jaargang opvalt is dat er wel heel veel penalties en gele/rode kaarten voor tegenstanders vallen in wedstrijden van Ajax in de Arena. Met afstand staat Ajax bovenaan met 7 toegekende penalties (waarvan 6 in thuiswedstrijden) en geen enkele tegen. Hé Luis wat zeg jij me nou ? Zit de KNVB tegenwoordig gehuisvest in Enschede ?

      • Ron:
        4 februari 2010 om 22:43

        Er moet er 1 de meeste penalty’s mee hebben. Maar wil dat zeggen dat ze dan onterecht zijn? Ajax in goede doen speelt dwingend en is meer aanwezig in en rond het penalty gebied dan bijvoorbeeld PSV.
        De 1e penalty gister was makkelijk gegeven. (hij kon hem geven, maar ik vond het zwaar). Die 2e was gewoon terecht.
        Ajax in goede doen geeft weinig weg, ze hadden op een gegeven moment amper tegengoals… Dan krijg je automatisch weinig penalty’s tegen

        • TWENTEFOREVER:
          5 februari 2010 om 19:05

          ‘ron ben deels met je eens alhoewel die suarez wel de naam heeft van duikelaar ,de ene scheids trapT er (nog steeds) in de ander geeft m niet ! heb er een raar gevoel bij .thuis spelende al 7stuks?? pff denk aan intimidatie of??????????? hoyzer ?? ga graag de diskussie met je aan .die verd>>> luisss moet je negeren weet niet beter !!

          • Ron:
            6 februari 2010 om 0:17

            Woensdag was echt een twijfelgeval. Zeker in 1e instantie had ik hem niet gegeven, dat durf ik wel toe te geven. Maar wat moest Nijhuis. Stel nou dat hij hem NIET geeft en het zou er WEL één geweest zijn? Oei oei.. Ik denk dat hij best getwijfeld heeft maar in een split second de veilige beslissing heeft genomen. Heeft niets met Ajax of wat ook te maken, maar met de druk die bij voorbaat op Nijhuis werd gelegd. En dat is zonde. Zeker voor Roda, maar ook voor het voetbal. Als Ajacied wil ik best doelpunten zien, maar het liefst zonder twijfelbeslissingen.

  • Geplaatst door feyenoordria op 5 februari 2010 om 0:06

    Naar dat gelul van jou luis luister ik niet eens meer.

    En Ron ik vind de scheidsrechters echt met twee maten meten maar goed dit is mijn mening.

    • Ron:
      5 februari 2010 om 9:53

      Ben ik met je eens hoor. Maar het is niet zo dat alleen Ajax daar gemak van heeft? Met een Anti-Ajax bril op wordt die conclusie gemakkelijk getrokken, maar er zijn voorbeelden te over die het tegendeel bewijzen. En dat is niet klagen, janken of zeuren. Het is een constatering.
      Tegen jouw cluppie zat het ons tegen, tegen Roda zat het ons mee. Ik had zelf (zeker in 1e instantie. zonder herhaling) Suarez de penalty niet gegeven… Helaas wordt er nu zo’n druk bij de scheids gelegd dat hij bij voorbaat het oordeel geveld is.

      • feyenoordria:
        5 februari 2010 om 15:14

        Zal tegen jou ook niet zeggen dat je jankt of wat anders .
        We hebben gewoon onze mening over dit onderwerp en dat moet kunnen vind je niet.
        Nou Ron ik hoor je vanzelf weer Met de rood/witte groetjes van mij Ria

        • Ron:
          5 februari 2010 om 15:37

          Bedoelde ook niet dat jij dat zou zeggen, maar er zijn er wel es wat die dan gelijk zo’n opmerking maken.
          En het klopt toch wel? Dat het ‘ons’ ook tegen zit qua beslissingen? En zeker hebben we de scheids de laatste tijd wel mee gehad…
          Ik geloof altijd nog wel in de onpartijdigheid van een scheids, hoe moeilijk het soms ook is
          Hahaha. De rood-witte groeten terug.

          • feyenoordria:
            5 februari 2010 om 19:02

            hahahahaha dat bedoel ik nou Ron zie je al is een ander voor de andere klup dit gaat prima zo .
            En laat het zo ook blijven hihihihih.

          • Ron:
            6 februari 2010 om 0:18

            Respect is wel het minste toch? En af en toe van mening verschillen en een discussie is toch leuk?? :-)

  • Geplaatst door joop op 6 februari 2010 om 11:43

    Niets mis met respect, niets tegen ajax, niets tegen Ron maar als die luis ooit naast je zit mag je best eens een tik tegen zijn kop geven, wat een lul is dat zeg…

    • Ron:
      6 februari 2010 om 13:01

      Gelukkig hoef ik voor hem geen verantwoording af te leggen, maar wat hij doet slaat nergens. En dat doet hij tegen iedereen, hoor. Ook tegen mede-fans, dus er moet wel een steekje los zitten… Misschien dat die honkbalknuppel dit kan verhelpen?? :-)

      • Luis:
        10 februari 2010 om 0:04

        ook tegen medeajacieden????
        Ik noem jou geen ajacied dus je berekening slaat nergens op..

        • Ron:
          12 februari 2010 om 10:49

          Ik ben langer Ajacied dan jou en ik weet zeker dat ik de Arena vaker van binnen zie dan jij.
          Ik zit me nu werkelijk af te vragen waarom ik nog steeds op jou reageer..

  • Geplaatst door joop op 6 februari 2010 om 11:51

    En die tik mag hard met een honkbalknuppel.

Geef een reactie