Feyenoord Klantenservice wordt ‘Service & Tickets’

Feyenoord Klantenservice en Feyenoord Ticketing gaan samen verder onder de noemer Service & Tickets. Dit betekent dat de benaming Feyenoord Klantenservice verdwijnt. De motivatie van de naamsverandering is tweeledig. ‘Feyenoord is een voetbalclub’, legt hoofd Service & Tickets Veerle Schrier uit. ‘Een voetbalclub heeft supporters, wij spreken eigenlijk nooit van klanten. Mede daarom hebben we ervoor gekozen om die term uit onze naam te halen.’

Met Service & Tickets komt er een naam voor in de plaats die de werkzaamheden van het team met twee woorden volledig dekt. Het leeuwendeel van die werkzaamheden bestaat uit (seizoen-)kaartverkoop en alle processen en vraagstukken die daaromheen spelen.

2 reacties op “Feyenoord Klantenservice wordt ‘Service & Tickets’

  1. aks

    Heeft iemand nog iets vernomen van sujemani 10 ?
    Via nadere berichten zou hij gestoken zijn tijdens het zomercarnaval.

      /   Beantwoorden  / 
    1. twenteforever

      is volop aanwezig opt ajaxblog hoor .hij is hooguit in zn bibs gestoken denk ik hahahahah.

        /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.